2013. február 26., kedd

Még élek! :)


Kedves Otthoniak!

Sajnálom, hogy ennyire elmaradtam a híradással. Így viszont többet olvashattok egyszerre! :p

A napjaim továbbra is derűsen telnek.  Igaz, hogy van néha egy kis honvágyam, de eddig egy perc nem telt el úgy, hogy bántam volna azt, hogy itt vagyok. J Ugyan még mindig nagyon hideg van, de ez senkit nem tud elkedvetleníteni. Néhány másik erasmusossal egy hete kirándultunk Nantes-ba, most hétvégén pedig Chenonceaux-t és Tours-t néztük meg.  A Chenonceaux-i kastély olyan, mint egy tündérmese… A fényes bálterem egy híd a Loire egy mellékágán, szinte látni ahogy Diane de Poitiers, II. Henrik hivatalos szeretője ott áll az ablakban… És a hatalmas kert, még így télen is lenyűgöző… El tudnám fogadni nyaralónak…

Nantes után kezdtem komolyabban lebetegedni, de már túl vagyok a mélyponton, és majdnem teljesen meggyógyultam. A múlt héten viszont elég rossz volt a helyzet, és ezért a közérzetem is. A felettem lakó orosz csaj, Ola, nagyon ari volt: facebook-on megkérdezte, hogy van-e teám, mézem, vízforralóm, mert hallja, hogy milyen csúnyán köhögök.  A konyha már zárva volt, így vizet nem tudtam ott forralni, a mézem is elfogyott, úgyhogy pont jól jött a kedvessége. J Amúgy szinte kivétel nélkül mindenki beteg most, így kevesebb a közös kimozdulós program. Inkább itt a koleszban jövünk össze néha: van, hogy biliárdozni, társasozni, vasárnaponként meg együtt főzünk. Úgy szeretek velük lenni! Most már szerencsére gyakrabban beszélünk franciául, mint angolul. Amikor Szandival magyarul váltunk pár szót, a többiek gyakran elhallgatnak és ámulattal figyelik a társalgásunkat… J Néha a lengyel csajok is átváltanak egymás közt lengyelre, a görögöknél is előfordul… olyan jó érzés ilyen színes társasághoz tartozni! J

Vasárnap megint elmentem a katedrálisba a reggeli misére, és ezúttal Zuza, az egyik lengyel barátnőm is jött velem. Most épp szolgált a kórus, és gyönyörűen szóltak... Mivel éneklés nélkül nem élet az élet, így mise után odamentem a vezetőhöz, és megkérdeztem, hogy csatlakozhatok-e. A nőci elkérte az e-mailemet, aztán írt is a részletekről. Megkérdezte, hogy tudok-e kottát olvasni...  J  Végül is jogos a kérdés. J Na szóval az első próba március 8-án lesz, három hetente énekelnek a misén. Május elején pedig egy nagy koncertet szerveznek a katedrálisban. Can’t wait for it! J

Az utóbbi 3 hétben bulizni is voltam párszor, de a betegség és a hideg miatt tényleg csak párszor…egyszer például egy cubai hangulatú bárba mentünk páran, ahol  salsázni tanultunk.
Most szünet van az egyetemen, a koli teljesen kiürült. Csak néhány külföldi maradt, engem is beleértve ugye. Naree-nak, a kóreai lánynak van gitárja, és szívesen kölcsön is adja ha kell, szóval legalább egy hangszer van a közelben amivel ellehetek. (Szegény drága hegedűm otthon sírdogál egyedül a hideg szobámban…Mondjátok meg neki, hogy szeretem, és örökké szeretni fogom!)

A szünetben igyekszem teljesen meggyógyulni, és persze a kötelező olvasmányokkal is haladni fogok, ha minden jól megy. 

Puszi mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése