2013. január 26., szombat

A 2. hétvégém Angers-ban

Tegnap megint voltunk falat mászni Cristinával, és örömmel vettem észre, hogy egyre jobban megy a dolog. :) Megtanultunk zuhanni is. Nagyon király érzés! :D Persze ott van a biztonsági kötél, ami megfog, szóval no para. De valami eszméletlen jó ez a sport! :) Aztán este elmentünk a központba egy Le Soft nevű helyre. Elvileg ez volt a "hivatalos" erasmusos ismerkedős est, de már úgy mentem oda, hogy sokakat ismertem. Nagyon baráti volt a légkör és jól esett, hogy mindig volt kivel beszélgetnem, és mindenki nyitottan és kedvesen állt hozzá a másikhoz. Fél 1-ig maradtam, aztán a társaság felével elindultunk vissza a koleszhoz az utolsó busszal. Szép hóesésben mentünk haza, és csodák csodájára nem állt le a tömegközlekedés! :) 3-ra kerültem ágyba, ma pedig fél 10-kor keltem. Reggel Katerina hívott, hogy menjek vele és néhány másik erasmusossal a városközpontba nézelődni, de nem volt hozzá energiám, plusz mosnom és főznöm is kellett. Csináltam paprikás csirkét rizzsel, és a franciáknak tetszett az illata, így megkínáltam őket. Nagyon elégedetten ették, szóval büszke voltam magamra. :) Közben facebookon azt terveztük Haochieh-vel és két lengyel lánnyal, hogy délután elmegyünk a várhoz, de inkább elhalasztottuk a dolgot holnapra. Így ma el tudtam menni Cristinával és Jonassal, a lett sráccal Dechatlonba. Mivel hogy ilyen sportos életet fogunk élni itt Angers-ban, be kellett szereznünk egy-két cuccot. :) Aztán mindhárman fáradtan értünk vissza. Nekem egy kicsit a fejem is megfájdult. Ettem vacsira maradék csirkét, és Maryne is azt vacsorázta, igazi sikerélmény, hogy ennyire ízlett neki. :p Közben fiúügyekről beszélgettünk. Nagyon bírom ezt a csajt, a franciák közül ő a legközvetlenebb. Holnap 11-re átmegyek a katedrálisba meghallgatni egy misét. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lehet az egész franciául, egy ilyen impozáns helyen. :p
Jó éjt, kedves otthoniak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése