2013. január 27., vasárnap

Sunday morning, rain is fallin'...

Most egy kicsit szomorúan indult a reggel. Felkeltem fél tízkor, és kinéztem a fél 11-es buszt, hogy elmenjek a katedrálishoz. Esős, szürke idő van, kiszaladtam a megállóba esernyő nélkül, és kiderült, hogy csak 11-kor jön a legközelebbi járat…. Így nem tudtam bemenni.  Ha olyan szép tavaszias idő lett volna mint tegnap, akkor elsétálhattam volna a központig, de így, ernyő nélkül… pedig hideg nincs, tegnap óta a vékony bőrkabátomban mászkálok.
A rosszul induló reggelhez az is hozzájárult, hogy éjjel nem sokat aludtam. Hála a fölöttem lakó spanyol lánynak, aki visítozva skype-olt 2-ig, és a kedves francia kolesztársaimnak, akik éjfélig itt ordítoztak az ajtóm előtt, aztán elmentek egy buliba, majd fél négykor visszajöttek ismét itt ordítozni. Nagyon ideges lettem amikor rájuk ébredtem hajnalban, majdnem kimentem helyrerakni őket. (Enci, Te tudod, hogy megy ez… :D). De aztán végül győzött a türelmes énem, és inkább felkeltem enni egy szelet csokit, mert majd éhen haltam… :p A leghangosabb egyébként mindig Maryne. Elég volt egyszer leírnom, hogy mennyire bírom, máris kikészített. Úgy visongat meg hahotázik mint egy debil. De ezt leszámítva tüneményes. J Lehet, hogy most, amikor délelőtti másnapos szunyáját végzi, oda kéne mennem az ajtaja elé egy kicsit őrjöngeni, csak hogy megtapasztalja milyen érzés. J
Hát az eső miatt lehet, hogy végül nem megyünk be délután várost nézni a lányokkal, viszont talán majd társasozunk vagy biliárdozunk helyette.
Szép vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése