2013. január 30., szerda

Esős napok

Üdv!
Ideje beszereznem egy ernyőt, mert itt szinte minden nap esik... A legutóbbi képeim becsapósak,nem ragyog olyan gyakran a nap... De hideg tényleg nincs. Csak nedvesség. Nem is normális eső esik, hanem valami sűrű pára...nem is tudom, de tegnap eléggé lehangolt az idő, és nem csak engem. Mindenki, akivel találkoztam, olyan bágyatag volt. Viszont a madarak állandóan csicseregnek, ez valamit azért javít a helyzeten. :)
Tegnap reggel és délután volt egy-egy irodalom órám. Nem rosszak, a tanárnő követhetően, szépen beszél, és még érdekesen is tartja az órát. Az egyiken egész félévben csak egy könyvet fogunk venni, Albert Cohen-től a "Belle du seigneur"-t. Nagyon boldog voltam amikor megtudtam, hogy csak ennyi a kötelező. Aztán megláttam egy példányt valakinél: 845. oldal... Szóval lassan ideje elkezdeni... :p
Az esti órám után rögtön elmentem egy kicsit edzeni, Cristinával megbeszéltük, hogy ott találkozunk. Kb. egy órát voltunk, aztán hazajöttem lezuhanyozni, és 9-re átmentem a Belle Beille-be, mert Katerina tea partyt rendezett a szobájában. :) Igazi csajos este volt, vééégre lehetett pletykálni!... :D Ez a befejezés teljesen ellentétben állt az egész napos rosszkedvvel. :) Kezdjük egymást jobban megismerni, talán igazi barátokat is találok itt. :) A csajok felfedezték a youtube csatornámat, és egész este azt hallgattuk... :D Olyan aranyosak. Szeretnének rendezni egy karaoke party-t hogy énekelhessek nekik élőben. :) Jól esik, hogy ennyire tetszik nekik a hangom. Amúgy azt hallottuk, hogy az előző félév erasmusosai nem voltak ennyire aktívak, nem vegyültek ennyire egymással, mint mi. Igaz is, hogy mindenki nagyon nyitott, keresi a másik társaságát, és nem csak a saját nemzetiségéhez tartozóval lóg. Ewelinával, az egyik lengyel lánnyal azt beszéltük, hogy itt minden este történik valami. Ő is úgy volt otthon mint én, persze eljárt a barátaival ide-oda, de nem ilyen gyakran... itt viszont nincs megállás! :D
Most pedig összedobok valami kaját a napokkal ezelőtt vásárolt gombából, mert ahogy Katerina mondta, "they are dying in my fridge". :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése