2013. január 28., hétfő

Zajlik az élet

Voila! Bonsoir!
Este van, fáradtság van.... itt sosincs megállás: minden nap annyi program, annyi tennivaló akad, hogy aztán ilyenkorra teljesen lemerülök. Persze jó értelemben. :) Tegnap a görögöknél közös főzőcskézés volt. Ők a Belle Beille nevű koliban laknak, ami kb. 2 perc sétára van az enyémtől. Általában ők a társasági élet fő mozgatórugói. Mindig kitalálnak valamit...Szóval ott voltunk fél 4-ig, aztán átjöttünk ide a Lakanalba, (ahol én is lakom), és bekapcsolódtunk a szokásos vasárnapi társasozásba. Jungle Speed ment kifulladásig. :) Aztán feljöttem a szobámba, skypeoltam végre Krisztivel is :p, majd éjfél körül lefeküdtem. Ma reggel el kellett szaladnom a boltba reggeliért, mert tegnap elfelejtettem erről gondoskodni. Még hozzá kell szoknom az önálló élethez... :) Aztán 11-kor elindultunk Haochieh-vel, Katerinával és Ewelinával a központba nézelődni, turistáskodni. :) Nagyon szép idő volt, csak a mi tiszteletünkre! Ahogy visszaértünk, rögtön beborult az ég. Együtt ettünk az egyetemi étteremben, aztán elköszöntünk egymástól, visszajöttem a szobámba, hogy egy kicsit pihenjek. 6-kor Ewelinánál teáztunk, aztán elmentünk közösen aerobicozni. Rengeteg lelkes résztvevő volt, szinte megtöltöttünk egy egész tornatermet. Nagyon jól éreztük magunkat, szóval eldöntöttük, hogy rendszeresen járunk majd. Még Katerina is, aki pedig saját bevallása szerint utál mozogni. :) Aztán hazajöttem, letusoltam, és mentem is vissza a Belle Beille-be, mert az osztrák Katharinának ma volt a szülinapja, és őt ünnepeltük. Mielőtt elváltunk, páran lányok megbeszéltük, hogy holnap együtt kölcsönzünk bicajt. Alig várom, hogy végre azon száguldozhassak! Akkor aztán tényleg teljesen otthon fogom magam itt érezni... :)
Egyébként biztos sokan feltettétek a kérdést: és mikor vagyok egyetemen?? :p Nos, azért fogok tanulni is, nem kell aggódni... Kedden, szerdán, és csütörtökön lesznek óráim, összesen négy. Az órákon legalább franciául lehet majd kommunikálni... kicsit már elegem van az angolból meg a franglais-ból. Szinte romlik tőle a franciám... De ma sikerült rávennem néhány embert, hogy ugyan gyakoroljuk már a franciát, ha már Franciaországban tanulunk.... :)
Na megyek aludni, jó éjt mindenkinek!
Bisous!

1 megjegyzés:

  1. a nyelvgyakorláson ne aggódj, sztem ahogy beindul az egyetem, a többieknek is inkább a francia lesz A Nyelv :) esetleg ajánld fel nekik, hogy korrepetálod őket :D vagy, hogy tökmindegy, ők milyen nyelven beszélned, Te csak franciául fogsz hozzájuk beszélni, qu'elles comprennent ou pas ;P
    aaannyira irigyellek a szép idő miatt!!!!

    VálaszTörlés