2013. január 25., péntek

január 25. péntek

Hello again! Minden jól halad eddig: az órarendem még nem végleges, de alakul; egyre több kedves ismerősöm van, és már mondhatom, hogy barátokat is szereztem. :) Egy pici honvágy ugyan felütötte a fejét, de nem szomorkodok! Tegnapelőtt este volt egy spontán erasmusos buli a belvárosban, egy nagyon jó kis bárba mentünk vagy 30-an. Mindenki barátságos, nyitott, érdeklődő. És elsőre mindig azt hiszik, hogy ír vagyok.... :p Elkezdtem végre sportolni is: falmászásra iratkoztam be a román lánnyal, Cristinával. Nagyon jó volt az első alkalom! Ma megyünk újra, és egyébként kiderült, hogy ingyen használhatjuk az edzőgépeket, szóval rendszeresen járunk majd gyúrni is. :) Ma délelőtt Ágival elmentünk egy nagyobb szupermarketbe hétvégi bevásárlásra. Holnap vagy holnapután mutatok a franciáknak egy jó kis magyaros gombapörköltet. Bár szerintem a pirospaprika amit itt vettem a közelébe se ér az otthoninak, de azért egy próbát megér. :)  Aztán páran bemegyünk majd nézelődni a városközpontba, az elsődleges úticél a vár. Remélem jó időnk lesz! Ma este egyébként megint lesz egy buli, és megint megyek, mert nem szeretnék kimaradni semmiből. :) Hamarosan kölcsönzök bicajt is, és ha jön a jó idő, bejárjuk majd a környéket és a Loire egy részét. Állítólag gyönyörű bicikliutak vannak.
Hiányzik a hegedűm... :( És egy picit azért Ti is... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése